lørdag 30. juli 2011

22.07.2011

Uff nå er det lenge siden jeg har lagt inn noe her. Jeg har rett og slett ikke hatt tid.

22.07.2011 er en dag vi aldri kommer til å glemme. Jeg jobbet den dagen og var ikke langt unna sentrum så jeg fikk med meg ganske mye når jeg rullet over Stortovet like etter det hadde smelt. Det var skadde mennesker, glass og mennesker som ville hjelpe og var redde. Det var kaos! Men det som skjedde på Utøya viste seg å bli en slakt av mennesker, kan ikke forstå hvordan en person kan ha samvittighet til å ta så mange liv.
Jeg kjente en av de døde. Sverre, du vil bli savnet. Jeg ble kjent med deg da vi var på klimakonferansen i København. Vi var en gruppe på 10 og vi hadde mange fine dager sammen. Vi møttes igjen på Stavern i fjor :) Jeg er glad jeg ble kjent med deg og jeg veit du vil bli dypt savnet av nære og kjære.


Hvil i fred Sverre Flåte


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar