torsdag 5. mai 2011

DÅP

Da er det snart 1 uke igjen til dåpen og jeg er litt stressa kan man si. Hvordan blir dagen? Får jeg ordnet alt i tide? Passer kjolen til lille my? Hva skal jeg pynte med? Hvordan ser lokalet ut? Det er så sinnsykt mange ting som må ordnes og så mange små ting som må huskes på.
Jeg har lurt litt på om jeg skal ha masse sommerfugler som står litt ut på dåps kaka. Bruke ståltråd så det ser ut som de flyr ved siden av kaka.
Jeg har sett etter mange foskjellige sommerfugler på nettet men finner liksom ikke den jeg ser for meg... Så jeg får lete videre. Jeg fant et bilde men den ga dataen min virus så det ble ikke så velykket. Heldigvis fikk jeg fjernet viruset og jakten etter sommerfugelen fortsetter :) (bildet er funnet på Google)
Jeg har også lurt litt på en putekake. Dette er en av kakene jeg har sett på (bildet funnet på Kakemomsens blogg. Anbefaler kake glade folk til å ta en titt innom den bloggen. masse masse lekert der) Den er utrolig fin og den er litt mer enn bare vanlig :) Sånn jeg liker det.


Så var det bord pynten da. For det første så aner jeg ikke hvordan lokalet ser ut for jeg har aldri vært der så det kan jo bli spennende. Siden jeg da ikke veit hvordan det ser ut veit jeg ikke hvordan jeg skal sette opp bordene og jeg veit da heller ikke hvordan jeg skal pynte. Jeg har jo mange ideèr i hodet men det hadde vært fint å kunne funnet ut hvem av dem det blir så jeg får handlet det jeg trenger og kan bli ferdig med hvertfall det.
Jeg har lurt litt på om jeg skal lage noe lignende denne til å bynte bordet med. Men problemet der er at jeg kan ikke sette sammen blomstrer så håper Ida mor hjelper meg :) Men hvor vanskelig kan det være da..? (bildet er fra Google)








Ønsk meg lykke til :) I can do it :)  :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar